LALALALALALALALALALALALA,

No fantasi.

Jag knäcker tårna med hjälp av hälarna!

Okej, så här är läget; jag är fortfarande sminkad - och jag orkar inte gå ner och tvätta bort.
Jag har ingen att prata med på msn - och det suger dasjärn.
Jag ska på hockey imorgon - med bästaste som fyller år!♥
Jag ska till Boden på tisdag - med bästaste.♥
Jag kommer hem på fredag - jag kanske hinner vara med oscebäst.♥
Jag jobbar lördag och söndag - mjä.
Sen är det skola i ytterligare 48 - ? - dagar.

Jag är nog den smaraste eveeeer.
Ni vet, tankafett.com har ju stängt ner?
Om man har Firefox behöver man bara öppna filhämtaren, leta åt filmen man laddat ner - om man som jag vart dum nog att radera den tack vare paniken som uppstår när man tror datorn är full, och sen ångrat sig - och sen kopiera nedladdningsadressen och víola!

Jag ska.. Jag vet inte.

HEHEHEJDÅ,


< Grattis babe, jag älskar dig!

Postat av: Elina♥

Tack sötnos, älskar dig också<3

2010-04-06 @ 00:08:09
URL: http://dimekulor.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0