NEVER GONNA STOP GIVE IT UP - SUCH A DIRTY MIND,

Always get it up for the touch of the younger kind.

Hammerfall - My Sharona.

Ja, sista gången jag boggar idag då!

Jag är just påväg att avnjuta en dusch efter dagens lilla äventyr på COOP.
Sen så sla jag avnjuta en insmörjning av Body Butter och efter det så ska jag banne mig lägga mig i sängen, slå på en värdelös - eventuellt bra, men jag måste redan ha sett den, annars kan jag inte somna - film samtidigt som jag smuttar - dricker som en tok - ur min Schweppes Russchian.

Som utlovat - även om ni inte bryr er - så kommer nu före-, under- och efterbilderna.





detta var då alltså före, och ja, jag levde i det under flera månader!





Mitt uppe i stöket.





och nu är det fint!
Det är finare irl, men jag.. ja, ni får helt enkelt pallra eder till min enkla boning om det ammuserar eder så abnormt att ni vill se med egna ögon.

PUSS,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0