PLEASE WILL YOU TELL HIM FROM ME,

That I loved him with every beat of my heart?

Tina Dico - He doesn't know you!

Ja, jag har alltså bara kvar att dammsuga.
Jag har verkligen städat ihärdigt - flyttat, kastat, omorganiserat och hela kavalleriet.
Har även, alldeles nyss faktiskt, åkt på dagens livslektion, nämligen ; var försiktig när du flyttar brödrostjäveln.
Ja, det äe sant! Jag har bränt mig! Stoppade ner fingarna på insidan av brödrosten, och nu överväger jag att skicka ett kärleksmail till ACO.
Deras kylbalsam gör livet uthärdligt just nu.

Jag har även skärsår hela benen.
Detta på grund av min långdusch, som består att ett invecklat mönster av vatten, skrubb, rakgel, schampo, balsam och duschcreme.
Här är det nämligen slut rakblad till Venus rakhyvelsaken, och det är ingen som kommer ihåg att köpa nya, eftersom att det lix finns den gulliga budget varianten engångshyvlar.
Jag hatar engångshyvlar nu.

Annars mår jag prima, sitter här och luktar mango och papaya.
Nu kom jag på att jag älskar mango.
Frukten mango, bara som den är.
Min nuvarande favoritsaft heter Apelsin/Mango.
Mitt shampo och balsam är björnbär och mango.
Min ansiktsskrubb och mitt högt älskade body butter är mango och papaya.

För att ännu en gång byta ämne; I will sleep now.

Langar bild på mitt fiiiiiiina rum imorgon.


Bara i rent symboliskt syfte lägger jag ut denna underbart vackra bild, som om inte allt för länge ska bli en tröja.


GODNATT,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0