WHEN THE WEATHER IS FINE,

We go fishin', we go fishin' in the sea.

Shaggy ft. Rayvon - In the summertime

Ja!
Idag har varit.. Lite skruvad..
Jag menar, jag hann ju tillochmed blogga imorse!
Sen, sen så var jag duktig och cyklade på en cykeljävel som hade punktering.
Tungt som fan vill jag lova!

Annars har väl dagen rullat i vanlig takt..
Lite fort har det gått, för att vara måndag.

Jag ska snart sysselsätta mig med att måla naglarna, sen blir det middag.
Sen blir det nog att skriva en engelska recension och göra SO läxan.
Jag häpnas av mitt studieansvar!

Senare ikväll kommer jag även langa bilder på mitt nystädade rum!

SEEYA,


Återigen en bild i rent symboliskt syfte.
Det är en Sample Picture, och ni gillar den.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0