ALL THAT YOU HAD IS A FAIRYTALE,

Now you're standing alone wonder why did you fail.

Nomy - You Better Die Young

Hej loverboys.
Eller ni kanske är flickor hela högen? Hur som helst.
Inception var bra. Vi såg den trots att det inte var biopremiär. Jag ser helst bara bio på premiärerna. Det får mig att känna mig speciell.

Jag ska ju som tidigare nämnt arbeta imorgon, vilket gör mig ont.
Om tolv timmar befinner jag mig i en fritysolje osande, stekflott stinkande madhouse. För det är precis vad det är på middagsruscherna. Ett madhouse. Crazy, loco, insane, helt jävla twistat. Jag blir nästan rädd.

Jag är egentligen för trött för att existera..
Jag kan då iallafall inte skriva, så jag skriver om ungefär vartannat ord tio gånger innan jag får till det.
Om åtta dagar är jag i varmare länder.
Jag blir nästan manisk av tanken.

Om två dagar borde jag sova, för jag har min andra skoldag om två dagar och några timmar.


Nu ska jag kassera.

NIGHTY,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0