CHARGE THEIR LINES,

The ultimate test it's a synchronized sacrifice.

Sabaton - Angels Calling

Förra inlägget var det mest oseriösa jag någonsin skrivit, någonsin kommer skriva och, ja, ni kan hela visan.
Jag har bytt header igen, för jag ville hemskt gärna att Joakim skulle pryda min blogg. Jag har en Sabaton-mani som jag inte kan påstå att jag ogillar.
Jag diggar den faktiskt stenhårt!

Jag är just nu Emelie utan smink, vilket jag inte kan rekomendera.

För att upplysa alla er som inte redan förstått så har jag beslutat att bli en oövervinnerlig bloggshark.
Fick en vision om att jag ska uppnå mina drömmar via bloggen. Inte!
Men jag ville börja om, en gång för alla, en sista gång.
Jag hade tillochmed tänkt börja om så pass ordentligt att börja med en ny blogg, men nu när mitt läsarantal stiger vill jag inte, och ni kan inte tvinga mig.
Eller jo, om någon skulle komma och slita av mig fingrarna och tvinga mig äta dem skulle jag nog starta en ny.
Usch, jag hoppas inte ni är så morbida.

Vi höres om ett par timmar.

PUSS PÅ ER,

- här borde det vara en bild, men det går inte ladda upp av någon anledning. -





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0