I'LL SHOW YOU HARDCORE,

Jag lyssnar inte på musik för tillfället - åh skam - så det blir inget låtcitat.

Jag sitter här, tillfixad som fan, i tron om att Oscar och Moa skulle svänga förbi, men det blev inte så av olika anledningar.
Åh, vad jag längtar till imorgon, då jag och världens wunderbarchokolade ska på bio.
Hur gay är det inte att jag längtar till bio, egentligen?
Vi vet inte ens vad vi ska se än.. Jag kände att jag ska in på SFs hemsida så fort jag är klar med det här inlägget.

Fick ett sms från polisen igår också.
Ahja, min panic! at the disco då, liksom.
De ville meddela att jag fått mit pass. Jag blev nästan lite besviken, då jag faktiskt för ett ögonblick hann tro att jag var efterlyst med Reward-signs all over Skellefteå busstation eller något lika ball. Ack, nej.

Resten av min helg kommer spenderas i mysiga tjocksockar, letandes efter sommarplagg till de varmare breddgrader jag snart emigrerar till. Jag vill emigrera nu, nu, NU!
- Jag blir dock inte som Utvandrarna, mer som.. Stig-Helmer, och han norsken. -

Nu har jag tagit upp nog mer er få läsares tid.

PUSSBABYGONE,


I brist på andra äckligheter.





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0