LET ME TELL YOU 'BOUT HARD WORK,

Minimum wage with a baby on the way.

P!nk - Dear Mr. President

Hej.
Jag är slut, mina ryggmuskler stejkar och ja..

Imorse fick jag veta att jag skulle gå VOC1b - utan Moa, Mathilda och Julia.
Min enda egentliga tröst var Jossan, men jag känner henne inte så jättebra, så det skulle kännas oerhört påfluget att gå arm i arm med henne ifall att hon inte ens gillar mig.
Men nu verkar det som om Moa ska byta till min klass. Eftersom det bara är preliminära klasser än så länge så skulle det gå bra enligt pappa.

Imorgon ska jag jobba i nio timmar.
Det kanske verkar lite men det är ett jävla slit må ni tro.

Vi har godis nere.

Jag ska färga håret imorgon.

HEJDÅ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0