NO ONE CLOSE TO HEAR MY VOICE,

Did not leave me with a choice, heaven will you wait for me?

Sabaton - The Hammer Has Fallen

Godmorgon babes.
Jag är fortfarande Emelie utan smink, och det är inte morgon, men det råkar händelsevis vara min favorithälsningsfras.
Jag är inte helt säker på att det där ska vara ett sammansatt ord, men jag kände inget behov att ta reda på det heller.
Ifall ni undrar om jag ska vara Emelie utan smink hela dagen så vill jag svara; Ja, jag tror det.
Jag har just peelat med kaffepeeling, mitt face är mucho lent.

Om en liten stund ska jag bege mig ut på jakt efter fina kläder till varmare breddgrader.
Usch, jag är så taggad. - Inte taggad på Facebook, men.. Peppad. Som Pepper Ann.
På tal om henne, någon som vet var man kan ladda hem alla säsonger? De från PirateBay ville inte fungera på meine ordenador.

Idag skiner solen, men det är dock bara +12 grader. Nie je v poriadku! - Inte okej på slovakiska -

HEJDÅ,

 + moae
- jag hajar inte varför hon inte var med på bilden -  


Postat av: Marika

jag tror att moa tog den där bilden, men sen så tvingade vi nån annan att ta kort så att moa fick vara med ;D

2010-08-20 @ 00:47:16
URL: http://marikalarssons.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0