NO PAIN,

No game.

Jag hatar Internet Explorer.

Min kära dator fungerar, min mamma är söt, min familj är snart i Ö-vik.

Om typ femtio minuter kommer Oscar och vi ska till stan. Han frågade om jag ville sova hos honom - hunden likaså - men jag vet inte riktigt än. Han får iallafall följa med till Anneli och så får vi se. Jag måste hämta ut mitt paket med smink för 780 spänn. E.L.F in ma haaaaaart.
Jag har även bestämt mig för att städastädastäda.
Men det får nog vänta till imorgon förmiddag - detvillsäga om jag sover hemma.
Imorgon eftermiddag ska jag på stan med min bonusmormor och leta bröllopskläder.
Om inga behagar mig ska vi till Piteå på måndag och fortsätta vårt sökande. How lovley. Jag vet inte om jag ska ha de svarta pumpsen jag fick av henne, avslutningspumpsen, rutiga pumps som jag fick av mormor, gladiatorsandaler eller nya, om jag hittar några idag. Kanske hittar ett par skor som jag har letat en längre tid btw, vi får se.
- Ja, jag har en fallenhet för pumps. -

Nu måste jag duscha!

HEEEERA,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0