URINPROVER TILL LABBET,

Min syster och Oscars syster - som sov här - sitter och ser på något på den andra datorn.

De har varit vakna alldeles för länge, för när jag vaknade där vid halv tio var de redan bosatta i soffan..

Jag har fortfarande inte packat min väska klart!
Saknas en bikini och ett par harem.
Jag råkar veta att min mamma har ställt sin väckare, men hon fortsätter snooza, därav är hon okontaktbar!
Mucho irritationigt.

Ska snart bjuda dessa hungriga på frukost, eftersom en av dem äter på en pennförpackning.

Jag önskar er alla en regnig vecka fyllt med kyla så släpar jag med mig några plusgrader på väg tillbaka.

HEJDÅ,


Bild från förra året.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0