WHERE THE LONLEY ROAD ENDS,

Where the guitar gangster sings.

Volbeat - Back to Prom

Egentligen lyssnar jag på Raubtier, men det var någon som klagade på att jag antingen alltid lyssnade på Sabaton, eller Raubtier, så här är en annan bra låt, som ingen av nyssnämnda banden gjort.

Min dag har konstigt nog spenderats på Max till lunch, det var.. Som Max är.
Sen har jag kollat på Ninas nya hus, vilket var fint. Sedan hade vi tänkt våldgästa Valle en stund, men han var inte hemma. Så vi tittade genom fönstrerna. Då kom hans svärmor, Louises mamma, och frågade vad vi gjorde.
Efter det for vi till badstranden Gullsand eller vad den nu heter. Det var mycket mysigt. Varmt i vattnet och i sanden.

Sen drog vi oss till polisen, där vi inte fick oss in.

Nu är jag hemma, väntar på att Mathilda ska komma och ojar mig angående arbete imorgon.
Ja, de frågade - Jocke är ''de'' - om jag ville jobba i helgen, medan vi beställde mat. Det ville jag inte. Men jag sa ja ändå. I need moneeeey. Så är det när mamma inte drar in 120 000 i månaden.
Fan, jag måste springa till mamma och klaga på att hon drar in för lite pengar, eftersom jag inte kan leva på hennes. Fanfanfan.

Nu ska jag gå.

HEJDÅ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0