ALLA RÄTT PÅ PROVET,

YESYESYESYES!

Sjöng Elin alldeles nyss! Helt makalöst vilken talang!

Baby fick ny frilla igår, sen sov vi där vid ett, sen har jag söndersparkade, blåslagna revben och en blodig näsa.
Eller?
Nejmen, hon sparkas i sömnen, believe me, it hurts. Så alla ni som är stenhårda taekwondo-grabbar, ni kan ta er i röven, jag är hårdare än er som står ut med Mathilda.

Idag har jag en grav dödslängtan på extrem nivå, det vill säga att idag är den dag jag borde bli en adrenalinjunkie som testar allt från parkour till Rally Cross. På tal om Rally Crossen såg jag och pappa på det här om dagen, och tror ni inte en utav reportrarna använder mitt absoluta favorituttryck '' Är det så '' ungefär varannan fras?
Eh, jo.

Min engelska lektion skall få fortskrida medan jag sitter och taggar Rally Cross.

COME HERE! - quote Anton Bullis Burlin.

HEJDÅ,


Jag halvsaknar gammelfrillan.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0