TEQUILA IN HIS HEARTBEAT,

His veins burned gasoline!

Skid Row.

Gud, tack Sara Furberg! Vet att jag redan sagt det, men tacktacktacktacktacktacktacktack!♥

Jag ska snart ta mig i kragen och påbörja Jennas design.. Jag är verkligen varken motiverad eller inspirerad!
Något jag däremot är inspirerad till är en ny design till mig själv.. Egoistiskt..
Samt en ny frisyr.. Men jaja.. Thilla, världens bästa tänkbara vän, vill du följa mig och klippa frillan?♥

Som ni märker så är jag inte motiverad till att blogga heller, men what to do?
Nu; Jennas design - eventuellt min egen, eftersom hon inte ens är inloggad! - Sen; Den design jag inte gör nu.. Ännu mer sen; Ringa EEEERIK♥

PUSS PÅ ER,







Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0