GAGA OLALALA,

HIHIHIHIHIHIHIHIH, jag är speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedad!


Nejmen, helt seriöst, jag tror inte vindruvor är bra?

Nästan så jag vill städa?
Det behövs..

Mest sminket behövs städas, snart ser man inte tv:n längre ju.

Kanske är Gaga, Plain White T's, Kalle Baah, Colbie Callait och Belinda Carlisle som gör mig så speedad och glad, eller kanske inte?
Kanske,kanske,kanske är det en liteeeeeeeeeeen detalj till!
Känner att ingen kommer orkar läsa det hät för jag typ dampar på knapparna ju!
Haha okej, careface, typ ingen som läser anyway..
Eller, jo, men ingen kommenterar, så antingen är mitt liv sjuhelvetes trist, eller ni bara håller med om allt! Alternativt har en treögt tax huggit av er fingrarna och sedan pissat på era nya 900kronors skor och ni helt enkelt är för deppade, men det vore ju synd!


SEEEEEEEEEEYA!



bjussar på en bild på min garderob. Jag vet att den ser lite liten ut, men den är större än vad den verkar, jag lovar!

- Har förövrigt tagit 46 bilder med camen, cool jag är eller vad? -

Postat av: Jenny

ÄR de den där garderoben ni har byggt själv? :)

Den va cool! ;) Jag trodde de skulle vara en med dörrar? Du vet en sån vanlig tråkig, som man bara kan hänga kläder i? Men den där kanske ha dörrar också, men skitsamma, jag gillart! :-D

2010-01-08 @ 13:02:01
URL: http://jennysbubbel.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0