I'VE BEEN WAITING ALL MY LIFE,

Jag fryser knappt nå..


LÖGN!
Jag fryser jävel! Men, that, t-t-that won't kill me!

JAG ÄLSKAR KENT - UTAN DINA ANDETAG♥

Jag älskar msn också, som räddar mig från att förgås av tristess.

Ska nog måla mina naglar, om jag orkar..
Får se, vilket innebär ; mest troligt inte..

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på


GAH, FATTAR NI VAD BRA DEN ÄR?!?!

Ska återvända med mitt fulla sinne till favoritmsn nu, hejdå!



avslutar med någon random slö - osminkad - bild.


Postat av: Elina.

SV: jag älskar dej åxå<3



JAmen de e ju skiit bra att han gö dejj glad :D

2010-01-06 @ 00:34:55
URL: http://dimekulor.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0