KALLEBAAH,

Kalle Baah - You are my angel kommer ur högtalarna!
Nyss var det Kale Baah - Imorgon blir idag igår.


Fick både avlarma och larma på jobbet idag, första gången faktikst.
Lite spännande, må jag säga!

Har fortfarande inte kommit på vilken linje jag vill gå.. Eller, jag har väl en liten aning, men jag är inte hundra!
Jag känner verkligen paniken!!
Jag minns vad någon - kommer inte ihåg vem - sa till mig ; '' Skit i't förfan, du har ju jobb! ''
Önskar det funkade så, men tro det eller ej, jag har en lite hum om verkligheten och vet att det inte funkar så..


JAG SKA BOKA SYOTID!!




I gonna ring your bell and ask for a date
I gonna run like hell not to be late
I gonna swing your legs up in the sky
I gonna strip off your clothes and give you a try
Now I'm ringing your bell and you want me to tell
Come out for a ride, I'm your midnight guide
We gonna find some place under the sun
And run a bed race till the morning come

 


Såg man kunde ta bilder men elinas cam(A)
Ursäkta det fula utsläppta håret, det är Tobbes fel..♥





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0