PUT YOUR CAREPANTS ON,

Jag ska på Leo's Lekland imorgon!

Jag vill inte ens fara?
Jag ville ju hur mycket som helst igår, men jag har inte haft någon pepp idag what so ever!
Inte på något! Eller jo, men..

Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon kom jag på..
Funderar på om det blir vitt linne med ett brunt linne ovanpå och mjubyxor..
Men.. Ja.. kanske blir leggins?

Jag kom på vad jag känner peppen på!
TRÄNA,TRÄNA,TRÄNA,TRÄNA, träna bort hela mig!
Typ allt jag vill just nu!
Jag känner hur jag är helt gnällig just nu, typ sitter här och skriver om mitt cutcut liv!
Patetiskt..

Jag kom på nu ju!
Jag ska skriva i en fin bok, vad jag har ätit, hur mycket jag väger och mina mått!
Sen ska jag..
Vet inte.. Aldrig, aldrig, aldrig, aldrig se ut så här igen!

HAHAHAHHA deppjag ska sluta dela med mig av den här skiten!

HEJDÅ!



Jag ska ha en, om jag så ska dö på kuppen!




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0