VAD VORE JAG UTAN DINA ANDETAG,

KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT!♥


Mitt internet har varit paj.
Kapputt, trasigt, sabb, PAAJ!
Trodde jag skulle dö på plats..

Men nu är det helt och fint!

Så.. gissa vad jag har gjort idag?
Okej, nej, klart som fan ni inte vet vad jag har gjort!?

Jag har iallafall blivit släpad  - nära på bokstavligt talat! - till hamn, vilket jag inte är missnöjd med!
Mycket trevligt att träffa OSCE och saaaaaanaaaa!
Sen kom jag hem.. Ja.. Då.. Åt jag vindruvor, som förövrigt är typ det godaste jag vet!
Sen så.. satt jag typ här - ville sova, men ack, inte gick det för sig, nej -
OCH SEN HAR JAG VARIT MED ÄLSKLINGSMATHILDA HELA KVÄLLEN!
Men hon var dum och typ lurade mig att sjunga i hennes sketna mick!
Gör inget, var trevligt att bara träffa henne, var aslänge sen!


Haha, så nyss att jag avslutade väääldigt många meningar med utropstecken ovan..


HEJDÅ!









Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0