YOU TOOK MY HAND,

And danced with me.



Vad gör jag?
Jag sjunger högt för mig själv, ovanligt.. NAAAT.

Lillasyster Julia och hennes vän ville sitta inne hos mig och spela Buzz Junior.
De fick det.

Syster vann första ronden!



Blev inte att jag städade.
Mamma kom upp typ tjugo i fyra, mer eller mindre sovandes, och bytte bok.

Upptäckte - seg, jag vet! - inatt att man kunde spela in ljud med min cam också!
Och ja, om ni undrar, jag gillar att jag bloggar om den hela tiden!

Jag vet inte vad dagen kommer innehålla för bus, men något blir det! Jag har varit snäll för länge nu!

Funderar på om jag ska gå till någon och lämna en full soppåse där det står ''Grattis, du vann!'' eller ''Till Grannen, Från Gannen''
Har även övervägt att steka plättar och skicka dem till någon!



HEJDÅ!



FOKUUUUUUUUS!




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0