DET SÄGS ATT OVAN MOLNEN,

Är himlen alltid blå, men det kan vara svårt att tro när man inte ser den.

Björn Afzelius - Tusen Bitar

Jag har ett relativt fint rum just nu.
Mamma städade mesta delen av det igår, sen har jag fortsatt.

Jag blev väckt där vid kvart över tre, klev väl upp halv fem kanske.
Jag vill bara fortsätta sovasovasova, men först ska jag ut och springa.
Regnet gör mig dock inte så aspepp, men vad gör man..?


Ja, man säger mycket men man vet så lite om sig själv, när ångesten och ensamheten kommer.


Nu börjar Bo Kaspers Orkester - En dag att bli kär på

Aja, funderar på att äta något också, men jag känner mig inte direkt hungrig.

HEIDO,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0