SHE'S TELLING LIES THROUGH HER BURGUNDY LIPS,

Angel on a mission of mercy.

Skid Row - Sweet little sister

Jag väntar på Mathilda!
Jag måstemåstemåste tvätta håret.
Sminka mig ska jag också.

Funderar även på att ringa mamma och fråga om jag fick beställa paletten, även om den inte kommer in föränn den 15:e.

Ska även köpa Bridal-grejer.

Hahah, jag har typ slut pengar och ska köpa ännu mer?! Fast.. Mamma ska ge mig 400 spänn för ett par av skorna jag köpte på stan.

Jag och Dante diskuterar huruvida det vore meningslöst att leva om man var helt paralyserad eller ej.
Jag tror inte jag skulle vilja leva.

Det här blir ytterligare ett drygt inlägg, men jag orkar inte riktigt - jag har inte sovit nämnvärt mycket.

HEJDÅ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0