LA-LA-LAND,

Hellu.



Jag vet att skolan är bland det tråkigste man som bloggägare kan skriva om - och man som bloggläsare kan läsa om - men jag vill påstå att jag haft bland de tyngsta skoldagar någonsin idag.

Började med att jag försov mig, så jag har sett förjävlig ut i håret, sen hade vi nationella i engelska från 8.20 till 11.20, med en rast.
Sedan svenska till klockan två.

Jag höll på att somna precis hela tiden!

Iallafall var jag ju duktig som få och jobbade idag.. När jag går in i köket/samlingsrummet/whatever får jag en riktig ''in-your-face'' syn. Nämligen detta :


Under loppet av säkert en halv minut blev jag helt och hållet övertygad om att alla de pojkar, herrar och gubbar som jobbar där är majoriteten inte äldre än tolv i huvudet.

Kommer jag hem till doften av mat, visar bilden för pappa som utbrister : ''De vet ju bara hur livet ska tas!''
Detta med ett enormt smile på läpparna.

Just nu väntar jag på att de sista minuterna ska flyga förbi så jag får se Desperate Housewives och Cougar Town och sedan krypa i säng!

HA DET,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0