SKÄRPNING,

Har online-tummat med världens bästa Mathilda på att skärpa mig!

Är svintaggad!
Börjar skiten med att promenera om en stund och fundera ut exakt hur jag ska gå till väga.
Imorgon börjar allvaret - med en totalröjning i allt jag äger! Det vill säga kläder, smink, skräp, musik - ALLT!
Sen ska jag även våga ta ansvar. Jag är rädd för ansvar, ack så rädd. Samtidigt är det en lättnad - då man har ansvar för andra, inte en själv.
Det är det ansvaret jag fruktar som döden. Över mig själv.
Nästa fas är att ta steget. Mer än så säger jag inte, även om Mathilda vet.. Oscar kan lista ut och det skulle inte chockera mig om Jonas vet likväl som mamma min.
Slutligen ska jag slappna av. Inget annat. Ingen hets, inga tvång.

Haha, emoblogger on the go!

Jag älskar min Mathilda, önskar henne och Jonas all lycka i världen.♥
Speciellt då jag vet hur fin han är mot henne!
Grattis Jonas till världens finaste flickvän, grattis älskade till att du fick din Jonas, grattis till er båda!




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0