WHATEVER HAPPENED,

To the young mans heart?

Shinedown - 45

Visste inte ens att jag hade låten, men ack, så vaknade till dess klingande toner.
Min gårkväll bestod av en riktigt trevlig klassfest, trots omliggande komplikationer.
Tack, Lisa, och din bror! ... Igen.
Och VOC1b, you guys rock, hard!

Efter en lyckad hemgång, som Elin får tacka sin syster och vad-han-nu-hette-med-den-balla-bilen-killen för, så spenderade jag cirkus 5 timmar och 50 minuter på telefon.. Det värsta är att jag inte vet vem av oss som somnade först. Usch, skam på jag om det var.. Ja, jag som somnade först.

Hursomhelst lyckades jag komma fram till att jag inte förstår meningen med en bloggjävel, men att jag vet varför jag har min - det vill säga designen.
Med det sagt ska jag göra en ny design, sen äta fruktost.
Seeeeen.. Mathilda ♥

PARTY HARD MY FRIENDS AND I'LL SEE YOU,



Har ingen bild på klassen min, men de är typ så här balla så.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0