-

Här sitter jag, utan byxor och med nagellack på tork!

Lyssnar på Bring Me the Horizon gör jag också, och jag vet inte än vad jag tycker.
En gång i tiden lyssnade jag på dem jättejättemycket, men då var jag ballare än nu.

Nä, nu byter jag till Avenged Sevenfold eller Sabaton! Jag orkar inte gormet något mer..
Det blev Sabaton - The Hammer Has Fallen..

Jag ska snart pallra mig in i duschen, efter det ska jag konsumera det godaste som finns; mango och Neuburger Chokladmjölk!

Personligen så har man då en massa pengar helt plötsligt, har även tjänat mer idag och ska tjäna mer i helgen.
Hoppas att det kommer något megajobb på omtyckt arbetsplats nr. 1! Sen så har jag lekt med tanken att säga upp mig från mindre omtyckt - läs: ångestgivande nr.1 - arbetsplats, men då får jag inga pengar.
Dilemma.

Jag ska skicka ett sms till världens bästa - och snyggaste - vän först!

HEJDÅ,


Light of my life, joy of my soul!




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0