STEADY MY BREATHING,

Silently screaming!

John Mayer - Edge of Desire

Jag sitter här, har ondast i världen i nacken osv.
Min dag har bestått av skola, skola och lite till skola. Har även käkat med världens bästa vän, gått en tur på stan och sedan vi lämnat varandra i all hast återvände jag till skolan. Därefter mötte jag Marika i stan och sedan Albin en pluttestund.

Imorgon slutar jag typ tjugo i två eller något i den stilen.. Älskling slutar typ halv tolv eller vad det nu var. Lär ju ställa kravet att antingen möts vi på Balder eller i stan.
Orkar nämligen inte gå heeeeeeeeela vägen till Anderstorp, helt själv, dessutom så slutar jag sist av oss så ja!
Vi ska dra en heldag/kväll om det inte är Estetfest. Jag vet inte vad jag hoppas.
Antingen hoppas jag att det är det, så det blir överstökat, eller inte, för det sabbar vår kväll. Aja, we'll see.

Jag har lämnat in en förfrågan om att få ta tidiga passet på lördag så jag hinner allt jag ska, men Isabelle svarar inte på mitt mail. Det innebär att jag måste ringe henne imorgon.. Åh, hemska tanke!

HEJDÅ IALLAFALL,



There, I just said it, I'm scared that you'll forgett about me!




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0