YOU SHOULD HAVE KNOWN,

The price of Evil.

Avenged Sevenfold - Nightmare

Sitter och väntar på att klockan ska bli kvart i så jag kan fara.

Jag ser mindre galen ut idag, för idag är jag sminkad.
Jag hade tillochmed tänkt ge mig på en sminkning som innefattade skuggor från matta 88paletten eller någon från E.L.F, men jag orkade inte.

Förövrigt ska jag skicka sms till älkling och fråga när hon slutar idag. Sist jag träffade henne var i fredags..
Känns så sjukt att gå från först jämt hela förra terminen, nästintill varje dag under sommaren, sen en intensiv vecka utomlands för att tillslut hamna på en knacklig väg då vi sällan ses. Jag saknar henne, trots att vi pratar oftare än oftast.

Vars är nu min skallering?
HAVE TO FIND IT!
Jag har sju ringar på mig just nu.
3 guld med taggar, en vanlig guld, en guld med rosett och pärla, en guld som är formad som bokstäver så det står ''love'' och en guld med svart sidenband.
Like it, like it, lick it, lick it.
Eller, nej, inte slickas..

HEJDÅ,

TACK MAAALIN ♥

Postat av: KAWAiiKAi ~

Hej! tack för din kommentar på min blogg, var längesen jag loggade in hehe ^^' ska dock börja om på nytt nu! :D



Ha det så bra~~

2010-09-26 @ 21:06:26
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: fanny

tack för tipset=)

2010-10-05 @ 20:22:35
URL: http://fannygr.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0