JAG SKULLE GE DIG ALLTING DU PEKAR PÅ,

Men bara när du inte hör vågar jag säga så.

Lägenheten skiner, gardinerna är fållade håret är rent och jag har absolut ingenting att göra.
Det är förresten iskallt här inne. Erik har köksfönstret öppet om dagarna för att han anser att det blir för varmt när vi ska sova annars.
Tokig karl jag har.

Jag förundras hur fantastiska vänner som stannar genom vått och torrt är.
Trots allt jag gör då stannar dem ändå. Oscar speciellt. Sen den dag han föddes har han funnits vid min sida, oavsett om jag gråtit, skrattat, rasat, hatat, förbannat och älskat.
Du är så fin vännen. Om du läser det här, jag älskar dig och gråter för dig. Tack♥

Nu, nog med böligheterna.

Ska göra något vettigt.

HEJDÅ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0