SEXPLAYLIST,

Med Pantera.
Min rygg vill att jag ska dö.
Inatt har jag lekt Happy Camper med Oscar på stranden i Burvik. Tält, grillad fläskfilé, bad i regn, film på mobilen som hängde i taket med hjälp av sårtejp. Ni vet, som alla andra gör när dom campar.
Ska ner och kolla om det är något OK på tvn, annars får jag fortsätta mitt ruttna liv i sängen.. Med att sova alltså.
Imorgon återvänder jag till Boden, till älskling och till mitt duntäcke. Måste jag förklara hur mycket jag saknar det? Mindre än jag saknar Erik, men definitivt jättemycket.
Jaja, ni får skåda mitt fina yttre på ruttna cambilder.
Jag gillar cambilder, man ser alltid så söt ut.





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0