DO YOU WANNA SEE ME CARRY ON,

Do you never really ring it on?

Elin gav mig en fin gårkväll.
Jag tycker om dig Elin, som ger mig möjlighet till fina kvällar.

Jag ägnade resten av min kväll som fyllt mig med en fantastisk känsla av frihet med att packa min väska full, leta kläder till idag och sedan kolla igenom Linda Hallbergs arkiv efter dagens smink.

Jag känner hopp om liv, nästan som när man ser fyren långt borta i mörkret på ett stormigt hav.
Dessvärre längtar jag och behöver Ulle mer än nånsin.
Someone to count on, someone who cares.♥

Om tre timmar sitter jag hos mormor och väntar på Sebbe, sedan bär det av mot mål som stillar min längtan, Boden, that is.

Jag pumpar Hollywood Undead, Raubtier och Seether medan Fanny, som sitter bredvid mig pumpar Rihanna.. Ja..

HEJDÅ.





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0