I'M A WRECK ON MY WAY TO DESTRUCTION,

It is what I am.


Jag är kaos, inombords och ut. Det syns, det känns, jag andas det, lever det.
Ain't diggin' it.

Räddar mig själv med självömkan och låtsas att allt inte glider ifrån mig, men allt för länge kan inte sanningen döljas, den kommer ut, förr eller senare.

How fuckin' stupid of you to think you can do this, you cowards can't, you never will, don't even try to pursue it!

JAJA,


Postat av: Anonym

Ajaj! Kom förbi på onsdag? Jag är ledig då!

2011-02-07 @ 17:33:57
Postat av: Anonym

/Evelina. (Brainz.... Glömde skriva att det var jag som ville att du skulle komma på onsdag).

2011-02-07 @ 17:34:33
Postat av: Evelina

Jag ljög. Är inte alls ledig på onsdag. Jag börjar dock kl 17 :) så om du hinner innan det?

2011-02-08 @ 13:37:30



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0