NO USE TO PRAY - THERE'S NO ONE LISTENING,

I will die anyway.
Some say I've killed, some call me Satan, now my blood must be spilled.

Tillbaka i verkligheten med blott min ändlösa längtan att helas som leder mig famlande i blindo i väntan på att livet skall hinna ikapp.
I desperata försök att dämpa den ångest som bitit sig fast i mitt ack så arma inre yttrar jag min smärta i ord på skrivet ark, eller i detta fall filer på internet, samt längtar till framtiden, ty den dag skall gry då mitt mörker skall ljusna och min själ skall släppas.
Med kärlek i bröstet och saknad i hjärtat skall jag framföra den lättnad jag känner efter helgens bravader, jag älskar det styng av lycka ni medför.

I detta nu nalkas television med min älskade pappa.
Hela min kväll har i ärlighetens namn spenderats med min far, bortsett från de fyrtio minuter jag lät min kropp sväljas av de 24 minusgrader som regerar utanför.

THANK YOU, AND GOODNIGHT






Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0