OPEN YOUR EYES,

I see you.

Robot-Unicorn-Attack-Återfall
Sitter hos Janet med mamma. Jag tycker om det.
Fast om jag skulle flytta hit skulle jag bli jättemycket tjockare än nu. För hon har massa gott fika och massa gott kaffe.
Min mamma undrade om allt på min blogg ar självskrivet. Ja, allt utom rubrikerna är självskrivet.
Jag ska vara med min finafinafinafina vän Oscar idag. Han fyller år. 17 år. Han ska få fetaste presenten ever. Hehe.
Vi ska äta på Sibylla, och sen baka en tårta.
Idag mår jag ganska bra igen, det är bra. Mamma och jag var på äventyr på vårdcentralen idag. Det var inte så kul, men jaja.
Hitta ett mer osammanhängande blogginlägg så får du en kram.
Jag ska fika mera och låtsas att jag inte kommer gå upp igen. Jag har gått ner mer än nio kilo. I like.
PUSS,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0