I DON'T WANNA FALL,

And say I've lost it all.

I stundens hetta har jag lektion, utan lärare.
Har för blott minuter sedan talat med moder och beslutat att vi ska mötas runt tolv för att luncha.
Tiden före det skall fördrivas med ett solariebad tror jag.
Mina vänner - varav majoriteten var tillsynes okända för mig för ett år sedan - är fruktansvärt fokuserade på vad de gör.
Tror dock att merparten av dem är fokuserade på Facebook eller liknande nya påfund till beroenden.
Jag å andra sidan sitter och dumglor ut i tomma intet och känner mig allmänt överflödig. Och nyttjar Facebooks lugnande effekt.
Tackar faktiskt för mig nu, för mina ords mångfald äro på upphällningen.
ADJÖ,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0