I'M HAVING A BADBAD DAY,

If you take it personal that's okay.

Måndagar innehåller ett MEGAGIGANTIC hål.
Två timmar och tio minuter eller något sådant.. Jag och mina vänner har spenderat den med att äta sallad från ICAs salladsbar och sett Despicable Me, som jag oh, mitt brillianta snille, tog med mig idag.

Bara för att skina upp min dag - som skall överlevas med endast fyrtio minuters nattsömn - så har min telefon bestämt sig för att den har en allvarlig sjukdom och kan därför, under inga omständigheter, ta emot sms.
I wanna kill it.
Den och alla andra telefoner som uppfunnits efter 2002. Alla tekniska fenomen var bättre förr.

Jag ska sola idag, om någon undrade allt för mycket.
Jag gillar att sola, it makes me feel good.

Nu ska jag återgå till min filmrecension.

ADJÖ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0