NO ONE MAY EVER KNOW,

The feelings inside my mind.

Jag som var så taggad, så genuint glad.
Tiden kändes som att den rusade förbi, jag längtade så efter långa nätter med vackra vänner i dunkla rum.
Vad händer nu, var ska vi vara?
Fanfanfanfan, Fanny, vad ska jag ta mig till?
Jag får nog sätta min reservplan i rullning; svartlå. Min fristad sen tidernas begynnelse.
Någon att ty sig till, när långa nätter inte blir som man vill.
Min syster fyllde tio idag. Eller, det är fortfarande hennes födelsedag, men hon sover.
Hon fick många saker; dator, smycken, biokort, smink, väska osv.
Det kommer fler imorgon. Sen kommer det ännu fler till helgen, om det nu inte var så att min familj skulle dit, vill säga. Det är min farmor jag antyder till just nu, henne har jag inte träffat sedan 14 november, min pappas födelsedag. Jag saknar henne.
Äh, jag saknar alla, som inte är bredvid mig typ.
Speciellt Erik. Älskade, gulliga, underbara Erik Kerttu.
Nej, nu ska jag sluta flänna på internet - jag får en känsla av att allt jag någonsin uttalat en åsikt om kommer användas emot mig om trettio år då någon ska kräva mig på pengar. Kul, jävligt roligt.
Hej va.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0