WHERE'D YOU GO,

I miss you so.

Erik står i köket och gormar i detta nu.
Han är hemma, i en enkel paus mellan ideellt arbete och betalt arbete.
Dagen blev alltså inte helt ensam.
Plus att jag lunchat med kära moster Ulle, vilket i all sin simpelhet resulterade i att jag för ögonblicket sitter och vill spy. Jag är mätt, det vill säga.

Karln min som jag nämnde för fyra meningar sedan börjar jobba igen om ungefär en timma.
Då får vi se vad min dag har att erbjuda mig i min ensamhet.
Kanske en promenad i det yttrst finfina vädret, en hel del matlagning och.. Eventuellt glassa i solen efter en stunds städande.
Jag städar maniskt. Det är en tröst, någon sorts bekräftelse att jag faktiskt klarar av att göra någonting!

Erik, min älskade, undrade om man verkligen fick döpa -ja, han uttryckte sig så - böcker till vad man ville.
Detta efter att ha läst till sin förfäran att det fanns en bok som hette '' Dyngkåt och hur helig som helst'' ♥





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0