ALLA FÖDDES LIKA NAKNA,

Utan stygn på sin kropp.

Sitter i soffan men en trasig axel och funderar på att adoptera bort den!

Erik är på jobbet, ungefär som vanligt och Oden sover på pälsfållen i soffan, ungefär som vanligt.

Vet inte riktigt vad jag ska upplysa världen om, kanske att jag har bränt mig.. Tänker inte berätta hur för det var bara klantigt.. Eller okej, jag stoppade ner handen i brödrosten imorse.. Hhaahah..

Nä.. Men.. Min fiskar förresten - dom som bodde i en ljuslykta från IKEA med grus från Dollarstore - dog. Dom två första efter ett dygn, den sista efter två.. Pappa sa att syretabletten vi hade köpt inte alls var en syretablett utan någonting annat.
Jag har alltså dränkt tre fiskar.. Det är inte så svårt egentligen.. Haha.

Nu har jag slut nyheter.

HERRA,



                                                                            


R.I.P





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0