MEN VARFÖR VILL STÅ MED MIG I REGNET,

Varför vill du riva ner mitt stängsel?

Ser Supersize vs. Superskinny i väntan på att min älskade ska komma hem och hämta två kilo snus. Faktiskt, på riktigt: TVÅ KILO.

Har haft telefonkonferens idag, typ. Med bra, fina typer. Erik, Fanny, mamma och Markus. Det var väl inte så uppiggande att prata med mamma som hade dåliga och oroande nyheter.. Dock ändå mamma!

Blir upprörd över TVn just nu. Vill ha Seth Cohen eller Sheldon Cooper. Snälla rädda mig! Ni två, Soda Stream fanta som jag till min förvåning har funnit mig överleva på i några dagar, och  Erik; mitt hjärtas rattmuff. Vill inte förlora dig på grund av allt det här.. För jag älskar ju dig, det vet du!♥

Ska gräla med TVn, hata dr. Christian, beskylla all världens problem på Supersize snubben som äter ost.
Hejdo





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0