ÅH MIN GUD,

HAHAHAHAHAHHA, stackars liteeen.



Satt och kollade på film och så hör jag en kattunge jama för fulla muggar.
Jag tänker typ vad i helvette?
Går och kollar och det visar sig att toalocket var öppet och toa dörren var inte helt stängd och kissen hade ramlat ner i toan och tog sig inte upp.
Alltså, jag tycker seriöst jättesynd om den.
Fast jag har ju sköljt av den och torkat den men ändå!

Jag sitter nu i sängen och är lite halvtrött och kollar på Bring it on : Fight to the finish för typ tredje gången på två dagar eller nått.

Haha jag insåg just att jag använde uttrycket ''för fulla muggar'', och jag måste erkänna att det inte var planerat.
- För er som är lite tröga : för fulla muggar, muggen, som i toaletten. -


Ja, jag ska väl sova nu.
För jag ska måla, rensa rabatter och städa imorgon.

PZZZZ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0