AND IT FEELS LIKE A LIE,

Mamma väckte mig halv nio.


En halvtimma försent, men det gör mig inget.
Slitit som ett djur i värmen har jag då gjort också.
Ingen hemma hos Malin, så när jag kom var det lite ensamt.
Rensade ju då en typ trettio meters rönnhäck och JAG HADE INGA FUCKING HANDSKAR.
Hoho, innan jag for från Malin försökte jag räkna alla skärsår som jag har här och var.
När jag var på 180 någonting blev jag less och for hem.
Imorgon ska jag måla väggar och kanske rensa de sista rabatterna.
Eller så får de vara till på måndag.
Nu ska vi snart äta.
Jag har bara ätit två små melonbitar sen klockan.. nio.


Ska blogga mer sen, efter jag har ätit och fått njuta av värmen istället för att vara irriterad på den.


PUSSHEJ,

Postat av: MONIQA

det var underbart ! :D

2009-08-08 @ 19:36:05
URL: http://muminporr.blogg.se/
Postat av: JANNICA

Gud vilken fin blogg du har:)

2009-08-08 @ 22:01:51
URL: http://jaannicah.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0