HERE COMES EL MAESTRO,

GUUUUUUUUUUUUUUUUUD.



Nu blev jag deprimerad av bloggtorkan.
Jag har suttit inne hela dagen ju!

Aja, mitt liv är segt och mina dagar flyter mest förbi med, mat, promenad, film och.. sova.
Men imorgon ska jag jobba.
På onsdag ska det kanske vara lite bättre och då ska jag nog måla om det går.
Malin var snäll nog att ge mig mer tid eftersom.. Ja, allt det där.. Och sen har det varit dåligt väder och fullt upp. Hoppas iallafall på att få hinna med lite i veckan.

Ja.. Igår somnade jag till Brüno.. Eller.. Jag hann typ se.. tre minuter? Och jag har sett den animerade filmen Upp idag, och sen har jag sett bitar ur lite random filmer som typ Bring it on : In it to win it och sånt.

Ni får en fin bild på Carl Fredrickson och den irriternade lilla killen som jag inte minns vad han hette.




PUSSHEJ,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0