I EN BIL MED ALLA TANKARNA,

HELOU.


Ska fara på jobbet alldeles strax.
Har inte riktigt tid att blogga, men jag slänger in ett snabbinlägg.

Jag skrev min packlista till Turkiet igår.
Ska bara lokalisera en resväska och sen ska jag beställa bikinin och sandalerna och hämta kjolarna hos Malin sen ska det packas!
Ojoj, jag mindes just att resväskan bara får väga femton kilo.
Men så mycket borde inte mina grejer väga.
Om de gör det så vet jag inte vad jag gör med mig själv, för jag behöver verkligen alla grejer på listan!
Hmm.. kom just på en annan sak! Jag kommer inte kunna blogga.
Om de inte har internet på hotellet vill säga.
HOPPASHOPPASHOPPAS.

Haha, om Oscar läser det här så kommer han att tycka att jag har maniskt beteende... det sa han igår.
Men det är faktiskt bara typ fyra veckor kvar, så jag får ha det!


Aja, nu måste jag skynda mig.


PUSSHEJ,



påminelse till mig själv ; redigera den här bilden!




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0