IT'S HARD 2 GIVE,

Jag pratar med Sannaape på msn.


Jag saknar henne bajsmycket.
Nyss pratade vi om hur vi ska få henne med till Turkiet.
Jag tror starkt på våran idée.

Oscar snarkar emellanåt..

Kollar på jeans på hm.com
Ska nu byta till Cubus hemsida.


Kolla min leta-efter-grejer-i-tukiet-lista :


SKOR !
Väska
Munkjacka
Kläder i allmänhet
Tröja till Elin
Parfym
Random saker.


Och min packlista :

3 klänningar
3 kjolar
4 toppar/linnen
1 par shorts
2-3 bikinis
MASSA underkläder
1 par sockar
1 tunn cardigan - min nya!
1 par foppatofflor - fast dom kan faraåt helvette.
1 par flip-flops
3 par snygga skor - Elina får typ ta två par med sig ur min samling så kan vi byta mellan varnadra!
+ det jag har på mig
SMINK - Mascara, ögonskugga, läppglans, eyeliner osv.
Parfym
Deodorant
Smycken
Mobil-laddare
Papper och pennor
Bok
TUGGUMMI

- Sen kommer jag behöva cesuera, ändra, byta flytta, väga och allt det där.
Det ska fanimig bara väga tio kilo, så jag kan köpa saker med.

Nu ska jag sova, och drömma om Turkiet.
Och skor, och H&M:s snygga jeans.


PUSSHEJ,

Postat av: eliin

sv; VA? :O

nu blir jag avensjuk(?)!! =)

2009-08-21 @ 16:56:20
URL: http://eliinandersson.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0