KOM JUST IN,

Alla ben, muskler och leder skriker av smärta, huvudet strejkar, klumpen i magen växer, hela tiden. Konstant.
Jag har varit ute och gått, och pratat med Frida.
Jag har inte sovit, jag tänker inte sova.. Jag SKA inte sova. För då kommer det inte gå lika fort. Timmarna ska sega sig fram och jag kommer få njuta - eller lida - av att han fortfarande lever.

Min hjärna är inte längre en hjärna utan en fil-liknande substans, hela jag fryser. Skakar.
Trots en topp, en hood och en ADIDAS munkjacka, mjukbyxor och täcke.
Jag behöver spy och jag hatar allt och alla.
Jag äcklar tillochmed mig själv mer än vanligt, utan speglar.

Fan, jag mår skit.

Oc jag har slut vätska i kroppen efter allt bölande, så jag ska dricka vatten nu.


HEJ,

Postat av: MONIQA

heheh bra där :D

2009-08-09 @ 18:06:07
URL: http://muminporr.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0