LET ME TELL YOU 'BOUT HARD WORK,

Jaha.. Då var man nyklippt.

Jag är nöjd.
Men jag ska skölja ur inpackningen  och tvätt bort sminket snart.
Imorgon får jag se hur det ser ut stylat.
Och kanske ni med, om jag orkar he mig hem, springa upp i mitt rum och leta åt kabeljäveln.

Vi såg nyss Fired Up.
Ganska bra, speciellt den här delen
'' Hey, man, why didn't you tell me you're gay? I would have been cool with that.''
 '' YOU'RE STARIGHT?''

Minspelet i den delen var ganska ball.

Ska.. skölja ur det här nu, har som haft det i håret i några timmar, sen ska vi sova tror jag.


PUSSHEJ,




Postat av: Marika

Fired up är jätte bra:D



You gotta risk it to get the biscuite;)

2009-08-21 @ 00:34:16
URL: http://marikalarssons.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0