PARTY LIKE A ROCK; PARTY LIKE A ROCKSTAR,

TJAH,




Jag har inte bloggat idag föe det har varit varmt och soligt hela dagen.
Vaknade tjugo över nio.
Tänkte vänta de tio återstående minutrarna innan väckarklockan skulle ringa så jag somnade om igen.
Då sov jag för länge så hela min arbetsplan gick i stöpet.
Nu är det så att jag ska jobba som en dåre imorgon, söndag och måndag.
Då borde jag hinna klart.

Idag var jag barnvakt.
Men barnen kom aldrig så vi fick tråkigt.
Sen ringde mamma mig :


Mamma:
Hej.. har barnen kommit?
Jag: Nej, och jag tror inte de kommer heller. Har du snackat med Janet?
Mamma: Haha, jo, det har jag.. Jag måste berätta något mindre trevligt.
- vid det här laget hade jag insett att hon försökte komma till den här delen. -
Jag: Jaaa?
Mamma: Gizmo är jättedålig.
- Jag drar ljudligt efter andan. -
Jag: Okej..
Mamma: Han har jätteont och vi kommer nog att ta bort honom på måndag.
- Jag 100% panik. -
Mamma: Han är nu helt blind på sitt friska öga, och han har fler sår i ögnonen och han kan nästan inte stå upp..

DÅ började jag grina. Mycket. Mer än på väldigt länge.

Då kom Oscar med Ben&Jerry glass som jag kunde tröst äta.
Sen kände jag mig väldigt tjock.

Vi har spenderat kvällen ute med Gustav.
Coolt.



PUSSHEJ,

Postat av: oscarpettersson

Jag förstår att du grät.

jag skulle också gråta, om vi var tvugna att ta bort boris. Jag kan vara din kompis, jag är jätte dålig när folk gråter men vi kan prata iaf, om du vill.

2009-08-08 @ 01:44:34
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: MONIQA

haha ja :D

2009-08-08 @ 15:21:32
URL: http://muminporr.blogg.se/
Postat av: oscarpettersson

sv: okej:)



händer ikväll då ?

2009-08-08 @ 17:17:52
URL: http://oscaaarp.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0