DO YOU FEEL MY HEART BEATING,

Vad kan jag säga?
Dagen före julafton, hos mormor som vanligt.

JUst nu sitter alla utom pappa nere och sjunger singstar, jag vet inte vart han for.
Jag ska nog ta min hund och gå ut och gå ett tag för de är ganska jobbiga.
Fast jag älskar dem ändå.

Jag sitter inne på toan på mormors övervåning. Jag ska sova här inne.
Evelina ska sova i badkaret, och jag ska sova på en madrass nedanför.

Min pappa kom just in genom dörren där nere.
Funderar på att lägga mig direkt efter att jag varit ute med hunden, eller så ska jag vara uppe ett tag till. De ropar på mig nerifrån.

Hur kommer det sig? Ingen aning..
Undrar om det är mig dom pratar om..?
har stängt dörren, för jag hör inte ens mina egna tankar.

Jag hoppas att ni får en väldigt fin jul allihopa!


GOD JUL, OCH HEJDÅ!♥





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0