FOLKÖL OCH DUNKADUNKA,

min favoritlåt ever.


Jag ska ta mig i kragen och slå in alla julklappar, och jag ska färga håret, och jag ska göra Fridas juldesign, och jag ska plugga på engelskan, och jag ska städa mitt rum, och jag ska leta åt kläder, och jag ska duscha, och jag ska skriva svenskagrejen och jag SKA!
Fan..

''vill du bli annonsplats i vägverkets reklam?
Vill du bli så tilltryckt att du nobbas av en gam?
 Allt det där kan hända dig om man inte bländar av till halvljus.
Vill du bli den skadaste som gått i ett par skor, så söndrier och dan så tillochmed dom blinda glor?
allt det där kan hända dig om man inte bländar av till halvljus.''

Blända av till halvljus - Stefan och Krister.
awsome!

Nu - klappa katter på Facebook.
Sen - slå in julklappar.
Efter det - duscha, leta kläder osv.
Till sist - eventuellt sova.

SEEYA,


varför är jag så förbannat snygg?
ehehehe..

- jag var väldigt ironisk om du inte fattade det -





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0